Monday, October 28, 2013

MY HALLOWEEN WEEKEND!

Friday was Stef's birthday so we headed over to Club Street - 'Noti' for dinner!
1

Ambience was good and damn chill but food was seriously mehhh. I swear I could cook much better. Hehe

3 4
Happy birthday to my Bestie of 10 years!!

2

IMG_20131025_214350
And complimentary drinks the waiter gave to us!! ^^ whoo!

Since the night was still young.. we headed over to Zouk then Attica and finally Playhouse!
A super fun night with my girlies!! 
6a

.

.

Saturday was Halloween night and I was dressed as a cute bunny but somehow ended up looking quite slutty. Lol. I honestly didn't expect to dress as a bunny.. My original halloween costume from Taobao didn't arrive in time.. so I went to Bugis Street in search of a costume 4 hours before the party started. There was not much choices left as well since it was too last minute.. so I had to make do with what was left in the stores~
PicsArt_1382893081010

IMG_20131026_220103

The best bf ever, Jjthegreat bought me dinner and even sent Frans & I all the way to Zouk for the Halloween party! 
So glad that he trusts me so much and always allows me to do what I want to do :)

IMG_0004
Poison Ivy // Flapper Girl // Bunny

IMG_0007

IMG_0010 IMG_0005
Saw Eunice Annabel! Hehe Frans & I really almost couldn't recognise her!

My baby Karx and Ash came too! They were dressed as Alice in Wonderland & Tinklebell!
IMG_0013 IMG_0019
And the both of them super effort please?!!?
THEY SEWED THEIR COSTUMES THEMSELVES!!!! *claps* Perks of being a fashion student~

IMG_0016

IMG_0018

IMG_0021
MARILYN MONROE-S

IMG_0023

Karx and Ash left for Butter shortly since Zouk was way too packed and they couldn't get their chops!

IMG_0025 IMG_0027
cutie nurse!

IMG_0028 IMG_0035

IMG_0029
colourful shots~
IMG_0030

IMG_0031

IMG_0038
The guys who gave us so many colourful shots and sotong ballz. Lol

IMG_0039

IMG_0041
SO CUTE OMG!!!!

IMG_0049 IMG_0040
Hahah that's the crazy purple minion!!
I saw the yellow minion too.. like seriously it was a HUGE minion!! A pity I didn't manage to take a pic with it!

IMG_0044

IMG_0045
AN UNHAPPY BUNNY lol

IMG_0047
This guy is a really good dancer!! He was doing popping/break-dance and all that stuff~

IMG_0052

IMG_0054
Heheh love this shot!!

IMG_0056

IMG_0057

IMG_0061 IMG_0072

IMG_0062
POWER RANGERSSSSSSSS!!!
I think there was Ironman that night as well!! But again.. didn't manage to take pics with him!! SAD.

IMG_0075

IMG_0076

IMG_0083 IMG_0081

IMG_0090
My long lost good guy friend.. Matthew!! His face super red please!

IMG_0091
Bumped into Mae and Xavier as well!

IMG_0092
Saw Sophia too! Super pretty!

IMG_0086 IMG_0094

20131027_042208
Phuture's DJ console~

IMG_0099

IMG_0100

IMG_0101

Left the club at about 430am and Jjthegreatbf came to pick me up just to ensure that I am safe & sound back at home! 
It was so much fun and very interesting to see how people dressed up as during Halloween~ Everyone is just so creative every year! Just a tad sad I didn't manage to take pics with alot of characters cuz I saw them while I was queuing up.. I can't possibly jump out of my queue to snap pics with them right! 
Some of the more interesting ones include a huge group of Mario Mushrooms (damn cute plz!!), a group of old Victorian dressers, group of friends dressing up as the different characters of Toy Story~ 

I am already looking forward to next year's Halloween!! Can't wait can't wait!!!

.

.

Despite sleeping at almost 6am.. I dragged myself up at 11am on Sunday for my Brunch date at Riders Cafe!
P1010003
I SUPER LOVE TRUFFLE FRIES!!

P1010004
Mmy favourite Riders Cafe's Peanut Butter Jelly Milkshake!!

P1010005

P1010007
'The Usual'

P1010008
'Blackstone Benedict'

P1010009
'Pacific Benedict'

P1010010 P1010011
My usual double date couple, Steffi & JK! Hehehe

P1010012
I love Brunch!! Its the best food to treat a hangover!!

P1010013 P1010016

P1010015

Yup so after brunch... I headed back to Jj's crib and spent the rest of our Sunday together~
Life can actually be this good sometimes :)

Xx

No comments:

Post a Comment