Monday, October 08, 2012

Yanzhen's 21st // His.tori

IMG_1088
RWS Festive Hotel

Yanzhen's Floral 21st Birthday Party!!
IMG_1090
Omg love the huuuggeee HelloKitty Balloon!!!

IMG_1091
Stef and I came late so the cake cutting was already over :(

IMG_1086
Bday card for Yz!! Even the card fits the themeeee so flowery~

1

IMG_1097

IMG_1106

IMG_1104 IMG_1107

IMG_1108
Froyo girls!!! :*

IMG_1113
Instaxxx!!!!! (hahaha & I can't stop laughing at the bottom right pic which shows all the Disney Princesses... :O)

IMG_1114
Instax with Yz!! Omg I love Ariel!!

IMG_1118
Cute HelloKitty!!

2
Down 21seconds for the 21st Birthday Girl!!

IMG_1130
Once again, HAPPY BIRTHDAY MY DEAR YZBBY!!! You're finally a grown up now lol!! Hope you had a blast last night!!!!!!! LUVLUV :)


***
Today was my 4th with Jj, and we went....
IMG_1143
GUESS WHERE????

Yeap!!! Tanjong Pagar Road!! It's where alot of korean eateries are at!!

We had our lunch at His.tori Korean BBQ Buffet!! It's only $17.90/person nett! Quite worth it right? :)
IMG_1134
Sadly for beef, there's only short ribs! No bulgogi :(

IMG_1135
LUV PORK BELLY OMG!!! Esp when it's bbq till crispy!! ~.~

IMG_1137
Reminiscing times we had in Korea where we would always eat bbq food together almost every single day~

IMG_1138
Love bbq-ing my kimchi like this!!! Really so so so tasty!! Dammmmnnn these pics are making me hungry..

IMG_1136

IMG_1139
NOMZ

IMG_1140
Milk Pudding Dessert!! SOOOO GOOOOOODD!!! Wins the ice cream!!

IMG_1142

And oh btw, I am so exciteddddd for Halloween because I was selected by Omy to go for the Sentosa Spooktacular Special Sneak Preview this Thursday!!! That means I'll get to experience all the trails before everyone else!! Hope it will be good and I can't wait to share the experience with y'all!! :D And then next friday, it be will Halloween USS!! *JUMPS*

E.X.C.I.T.E.D.

No comments:

Post a Comment